Börjar arbeta imorgon!

Nu är jag lite nervös minsann! Ska nämligen börja arbeta imorgon och som jag skrivit tidigare, så är det på ett nytt företag. Jag ska sälja brandskydd och det ska bli intressant att se om det är så bra som det hittills har verkat. Jajja. Det ordnar sig nog.

Imorgon ska jag i alla fall möta upp min teamledare och en säljare som ska hjälpa mig komma igång och förhoppningsvis visa mig alla trix han kan. På torsdag hoppas jag komma igång själv och få iväg några ordrar. Jag har ju tänkt lägga mig på en lite lägre nivå men jag hoppas innerligt att jag kan ligga på den nivån då också. Ska i alla fall bli väldigt spännande!

Jag älskar att sälja när det inte är allt för slitsamt. Det är spännande, man vet aldrig hur dagen ser ut och man möter oftast en massa glada och trevliga människor. Det enda är att det kan bli väl ensamt. Men å andra sidan så träffar man ju väldigt mycket folk i jobbet. Jag har å tredje sidan tackat nej till luncher osv med mina kollegor, för att i möjligaste mån spara på energin för att sälja.

Fördelen med att jag redan har jobbat som säljare på ett liknande företag, är ju att jag vet vad jag vill ha och behöver slippa. Det är ju alltid mycket lättare att kunna komma med önskemål om man känner till alternativen. Så det ska bli myyycket spännande att se hur det går imorgon. :) Hoppas bara innerligt att jag kan sova gott i natt! Det blir en händelserik dag imorgon!

Nu är det dags att hämta Neo på dagis!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0