Full rulle på "jobbet"!

Ja så var man igång och det känns som att man är "back in business" så att säga. Jag är glad att jag har erfarenhet från ute-försäljning sen innan. Det underlättar och gör mig mindre osäker så här i början. Jag är ju van att göra lite research kring adresser och vet på´t ungefär hur folk reagerar när man demonstrerar en vara. So far so good. :)

Jag har också fått experthjälp av en "lärare" kan man kanske kalla honom. Jag har fått följa med och se hur han gör, ta till mig så mycket smarta tips som jag bara kan - och fått del av hans kaka så att säga. Dvs det han sålt har jag fått del av. Inte så pjokigt minsann! :) Så roligt är det - det vill jag lova!

Men det kräver också sin energi. Idag var jag hemma hos en gubbe som ville kolla med sin hemförsäkring om han kunde få ner priset på sin hemförsäkring såpass att en brandsläckare från oss skulle bli gratis. Han velade fram och tillbaka men i slutänden så tackade han nej - TROTS att han fick en riktigt bra deal av sitt försäkringsbolag! Vet inte om det säger en del om mig som säljare - hoppas INTE det! Jag har trots allt varit rätt så hygglig säljare en gång i tiden. Men men... Det är så det är ibland.

Nu är det dags att se efter vad min lille gosse har för sig!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0