Härlig promenad längs Hunneberg!

Den här morgonen började jag, Neo och Aslan med att gå en jätte fin 1,5 timme lång promenad längs Hunneberg. Det är ett naturreservat och det är jätte fint att gå där! Speciellt nu när hösten är här och löven skiftar i olika färger. Neo somnade snabbt men Aslan strosade nöjt omkring och nosade.

Vi har fått massor av äpplen från grannarna! Och när jag kom hem, så ställde jag mig snällt och började skala och hacka till äpplemos. Tänkte variera Neos fruktdessert på burk med hemmalagad mos. Men han var så nöjd sååå med bara mat idag så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det. *skratt* Men själv tyckte jag den var god i alla fall. Inte illa det. ;)

Vad tusan ska jag göra resten av dagen då? Hm... Det är lite typiskt. Förr var jag fruktansvärt rastlös och var tvungen att hitta på saker nästan hela tiden. Idag är det nästan tvärtom. Men just idag, så hade jag faktiskt ingen lust att sitta hemma. Det är då skönt att ha bil, så man enkelt kan ta sig någonstans när man vill ha med både barn och hund. :)

Helgen som kommer är nog första helgen som jag än så länge inte har något planerat - vad jag kan komma ihåg, kanske jag ska tillägga. Ehum... Det brukar nämligen tendera att vara som så att jag missar ibland. Skyller hej vilt på gröthjärnan amningen bidrog med - har iofs slutat amma för två månader sen - men den där gröten hänger nog i rätt länge, tror jag benhårt på. ;)

Jag lägger in några foton idag. Det ena är på Neo när han sysselsätter sig med det mamma och pappa absolut inte vill att han ska sysselsätta sig med - utöver allt som är direkt farligt för honom då så klart. Han ääääälskar nämligen ALLT som har med knappar på. Och eftersom både DVD och tvättmaskin har touch-knappar (kan inte förklara det bättre än så), så är de superkul att trycka på. Varför ha på ON när man kan ha på OFF liksom och vise versa.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0