Tattoo!

Nu har jag äääntligen gjort det! Igår for jag och Jonas hem till Morgan och Susanna och Morgan tatuerade in en korp på min axel! Jag har funderat länge och väl - tio år för att vara exakt. Och när jag bestämt mig för att tatuera in en korp, så hade jag problem med att bestämma mig för vart jag ville ha den. Den skulle inte vara för stor, och den ska gå att täcka över, även om jag vill gå barärmad. Samtidigt så vill jag så klart att den ska synas! Ingen lätt ekvation minsann. Så det slutade med att jag nu har en liten korp på min axel - mot skulderbladet till, kanske man kan beskriva det som. Ska se om jag kan lägga in ett foto på den. Jag gjorde den så klart för min egen skull - med tanke på att jag funderat i nästan tio år på att göra den, men det är så klart alltid roligt när människor i ens närhet är glad för min skull!!

Jag har också köpt mig en ny cykel med barnsits på - så att vi kan åka på små cykelturer, tillsammans i famiiljen. Ska bli roligt minsann! Och jag har köpt nya skor också med starka gul/rosa-inslag. Man kan säga att de syns - jaaag syns i dem. Och vem vill inte vara färgstark!?

Jag har också varit på sjukgymnastik för första gången. Kvinnan jag pratade med konstaterade ganska snabbt att jag har rejält med kött på benen rent psykiskt. Men vad jag inte kan så mycket om, är däremot vad jag kan göra rent fysiskt för att bli lite snällare mot mig själv så att jag kan återhämta mig bättre - deeen resan ska bli mycket intressant att göra. Det ska också bli intressant att lära mig mer om andras erfarenheter så därför har jag tackat ja till en kurs som börjar i maj, tror jag det var. Ska bli jätte intressant!

Nästa vecka ska jag försöka kombinera att jobba dels i Vargön och någon dag i Mellerud så att jag (som jag brukar göra) kan kombinera jobb med att träffa mina vänner där. Det är kul så länge jag har arbete i Mellerud, eftersom arbetet blir så mycket roligare om man kan kombinera det med lite fika med nära och kära.

Nu vaknar Neo här, märker jag. Kanske en tur på cykel tillsammans? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0