Julgransjakt och pepparkakshusbakning!

Vilken vecka det varit! Är på tok för rastlös för att ligga hemma och vara sjuk! Men blir man sjuk så har man ju inget val! Tur man har en sambo som kan ta marktjänsten så att säga. Speciellt när man har en liten kille på 2 år som behöver uppmärksamhet.

På torsdagen var jag kanske lite väl optimistisk och for iväg till Ljungskile för att jobba. Fick förvisso ett par order men fick snart åka hem igen då jag kände mig svimfärdig, fick feber och mådde allmänt dåligt. Dagen efter däremot, så gick det bättre. Jag lyckades också slänga ihop ett egendesignat pepparkakshus och med Neos hjälp så prickade vi sen fast nonstops. :) Även om Neo mest tyckte de passade bra i hans mun. He he!

Idag är det lördag igen och jag ska göra ett nytt försök att åka till Mellerud och träffa iaf Camilla. Kanske någon mer. Men Natasza har farit till Polen så henne hinner jag tyvärr inte träffa. :/

I natt har Neo sovit uruselt. Kaaan ha något att göra med för mycket godis och för lite kvällsmat, kan jag tänka mig. :)

Nu är det nog dags att göra sig i ordning för lite julgransjakt. Hittills har de lyst med sin frånvaro nämligen.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0