Härliga dagar!

Det här har varit två riktigt givande veckor - mycket beroende på att jag jobbar i ett väldigt bra område. Det har varit kul minsann! Det enda abert var att jag sålde slut på mitt lager av vissa av varorna så vår leverantör kommer få lite att göra när han ska köra ut dem till kunderna i efterhand. Men så är det väl ibland, antar jag. :)

Jag har också dragit med mig en rookie (som om jaaag vore erfaren!) ut som heter Dan. Han hängde med mig och lyssnade på mina dem (demonstrationer). Sen skickade jag iväg honom för att hämta varorna. Skönt när man slipper springa själv! Hi hi! Det ska nog gå bra för honom, tror jag.

Igår morse så grät Neo för första gången när jag lämnade honom på dagis. Usch vad hjärtskärande! Jag var tvungen att ringa till dagis några minuter senare för att höra så att allt var bra. Till saken hör att de hade vikarier eftersom några i personalen var sjuka och några var på semester. Men när jag ringde så var allt bra och han skrattade och hade kul igen. Skönt!!

I lördags for vår lilla familj på utflykt till Uddevalla tillsammans. Vi shoppade lite och åt på Mac Donalds. Alltid trevligt att komma iväg lite! Denna helgen vill jag se något museum, tror jag. Vi får se vad jag lyckas övertala sambon till. I värsta fall får jag åka själv eller så tar jag med mig någon kompis. :)

Nu är det snart dags att hämta min lille älskling. Men han sover middag just nu och jag vill ogärna väcka honom så jag får vänta en liten stund till. Dags för en liten bit tårta kanske rentav! ;D

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0