Neo 2 år!!

Nu var det ett tag sen jag skrev minsann. Mycket har hänt på kort tid och som vanligt när man har roligt så hinner man aldrig uppdatera bloggen. :)

Vi har varit på min systersson Elliots dop. Ett jätte fint dop! Dagen innan, ägnade jag åt att baka 140 brödbullar som skulle med. Sicken tur att de blev bra! Hade inte varit kul att börja om igen. Hi hi!

Sen var det oktobermarknad och vi passade på att gå på den med några vänner. Supertrevligt! Och mycket shopping blev det. He he!

I all jobbstress och förvirring så hände dock ett missöde kopplat till Neos födelsedag. Vi fixade bulle och mjölk, både sjöng och gav presenter på morgonen. Vi tog med kokosbollar till förskolan och allt var jätte mysigt! När jag väl började jobba så upptäckte jag att det var en dag för tidigt!!! Jaja så kan det gå! Hi hi! Bättre en dag för tidigt än för sent i alla fall! ;)

Han fick en trehjuling, en nalle som pratar, playdoolera, verktyg från mig och Jonas. På söndagen hade vi kalas och stor var lyckan när han fick en stor verktygsbänk med verktyg av sin morfar, en jätte fin stickad tröja av min mormor, ett tåg och en liten bil av min moster, en ljudbok, en microfon som både spelar musik och som man kan sjunga i och en annan bok av min syster, en stor brandbil av min bror och kritor och papper av hans farmor och farbror. Jätte lyckat kalas!

Nu till helgen är det julmarknad och så tänkte jag hälsa på min far på fars dag och så fyllde han år härom dagen så han ska få present också.

Jag har försökt lägga in fler bilder vid flera tillfällen via appen på Iphonen men det har inte fungerat tyvärr. Ska försöka göra det via datorn någon dag.

Nu är det dags att göra i ordning mig och Neo för dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0