Kul!

Vad glad jag blir att så många hittat min blogg! Det är jätte kul att fler och fler verkar hitta hit! :)

Idag planerar jag att vara riiiktigt lat och unna mig allt det där som skulle göra Anna Skipper förtvivlad. Ha ha!

Vår lille nu kastrerade "kattunge" (han är ju inte så mycket kattunge längre), ligger i knät bredvid mig. Han har börjat lägga på hullet märker jag. Ändå får han "rätt mat". Kanske mängden vi får ändra på. Hm... Tur han inte gillar godis eftersom jag planerar att inta det idag. :)

Aslan, vår stora vovve mår mycket bättre nu. Hungern visste inga gränser igår kväll. Jag antar att han har en del att ta igen sen magsjukan. Men jag fick ändå ge en lite mindre portion så han inte fick ont i magen igen.

Nu ska jag ta mig en kopp koffeinfritt kaffe. (Japp, tål inte koffein - till min stora besvikelse!)

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: fanny.

Man blir så glad när man har många läsare :)

2011-10-16 @ 11:05:00
URL: http://tomblands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0