Ullaredtrippen

Resan till Ullared blev riktigt bra! Vi hittade nästan allt vi skulle ha och till bra priser! Smått sömndruckna irrade vi omkring i den extrema trängseln. Vi hade nämligen knappt sovit något alls natten innan eftersom Aslan, vår hund, var magsjuk stackarn. Jag och Jonas fick turas om hela natten, med att ta hand om honom. Kanske inte idealiskt att köra över 2 h enkel väg då men min kropp har kanske vant sig efter alla vakna nätter med Neo för det gick riktigt bra!

En lång bilresa hem blev det. Jag vägrar nu nämligen prompt att köra 45:an eftersom de bygger om där och eftersom den pga det tar väldigt mycket längre tid att köra. Istället valde jag E6:an dom skulle gå myyycket snabbare - trodde jag.

Vi lyckades pricka in en härlig trafikstockning när alla som jobbar i Göteborg (förmodligen) skulle hem, och krypkörde ända fram till Kungälv!! Tjohej vad snabbare det gick! Not!

Neo klarade i alla fall resan riktigt bra men han var jätte trött när vi kom hem - av förklarliga skäl! Vi lyckades slå in de flesta av alla presenter och nu har jag bara ett par presenter kvar att handla. Sen är det klart! Ljuvligt!

Idag ska jag och Neo hälsa på hos Neos farmor. Det var ett tag sen så det är på tiden kan man säga. Innan, tar vi nog en sväng till lekparken och leker lite. Nu måste jag se om han vaknat.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Pretty Random Jewellery

Gå gärna in och tävla om detta halsband hos PRJ: http://prettyrandoms.blogg.se/2011/october/tavling.html



Ha en trevlig helg!

2011-10-15 @ 10:14:01
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/
Postat av: Fraj

Vad kul med ullared, där har jag inte varit på flera år :O

2011-10-15 @ 12:52:36
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Maida

Hej, skulle vilja mer än gärna få hjälp utav dig. Har svårt att välja mellan 2 mobiler, skulle uppskatta om du kunde dela med dig din åsikt kring dessa två mobiler och vilken är bättre!

Hoppas du har haft en toppen dag/kväll kram! :)

2011-10-15 @ 22:07:34
URL: http://mmaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0