Action i vardagen!

Ja se tiden står då inte still i vardagen i alla fall. Mitt liv är fullsmockat av matematik, jobb, träning och ett försök till socialt umgänge. Det sistnämnda går sådääär eftersom tiden saknas.

Jag har då umgåtts med min far i alla fall! Gudarna ska veta att det är bra att ha en mattelärare till pappa om man som jag, glömt en massa sen jag läste det senast! Telefonen har gått varm i perioder. Jag hade helt klart aldrig fixat det här utan pappa - speciellt som vi idag, fick reda på att den här nya kursen 3B, är bra mycket svårare än föregångaren - Matte C. Man väver nämligen in Matte D i den här kursen också. Huuu!!

So far so good alltså men vi har redan prov om två veckor så det går minst sagt undan!!

Jag skulle behöva isolera mig totalt för att fixa jobb, träning och matte samtidigt som jag tar hand om en familj, men det går ju inte. Har dock fått tacka nej till flera olika träffar med släkt och vänner och det känns ju inte helt ok. Man måste ju vårda alla former av relationer. Men just nu måste jag prioritera detta eftersom det är min (kanske enda) möjlighet och backup ifall jag inte orkar med mitt jobb mer. Så det får vara så här nu i några veckor.

Dags att nana!
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0