Trista symptom

Det är sååå tråkigt men har insett att min hälsa börjat ta rejält med stryk. När jag jobbar så känner jag aldrig efter. Det är först när jag får ett rejält magkatarrutbrott som jag hajjar till. Annars har jag en märklig förmåga att förneka och ignorera symptomen - hur tydliga de än är. Här är symptomen som tillkommit senaste året=

Känslig för ljud - blir skräckslagen om jag överraskas när jag ska sova. Detta, om jag jobbat under dagen.

Jätte problem med magen som blivit markant värre senaste tiden. Starka magsårsmediciner hjälper föga och jag har fått öka dosen.

Sover oroligt

Torr i munnen, främst när jag ska sova

Slappnar aldrig riktigt av och sover oroligt, vaknar lätt och har svårt för att somna om.

Känslig för koffein, tein, alkohol och fet mat samt om jag äter för sent på kvällen. Koffein, tein och alkohol kan jag öht inte längre inta. Det resulterar omedelbart till magkatarrutbrott!

Sjuk ofta.

Hormonrubbningar

Kan inte längre sporta. Minsta lilla kraftansträngning utöver jobbet så blir jag sjuk. (får iofs en hel del i jobbet)

Hälsan är HELT klart urdålig. Nu när jag varit hemma några dagar, så kan jag lättare se det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0