Pressat schema!

Ja det är ju inget nytt direkt. Idag jobbade jag i Alingsås och det funkade bra så jag tror jag fortsätter där faktiskt. :) Men det blir lite längre resor så det blir inte många dagar jag jobbar där den här veckan.

Imorgon har Förskolan stängt men tur som jag har, så kommer pappa hit och passar Neo medan jag jobbar. Sen hoppas jag kunna komma iväg och träna.

På onsdag jobbar jag nog i Uddevalla. Tänkte knipa åt den där ordern som halkat efter - en gammal order som måste skrivas om. Sen sitter jag nog och repar matte inför torsdagen som är stora "provdagen"! Och - sista provet innan Nationella som är två veckor senare. Så det gäller att jag får bättre på det här provet eller åtminstone lika bra som tidigare.

På Förskolan har de börjat hjälpa oss med "pott-träningen". Vi har ju börjat köra hårt här hemma. Tre par kalsonger kommer man inte långt med, visade det sig så nu har jag beställt ett 7-pack! :D "Råkade" beställa ett par byxor till mig ock - samt några tröjor till Neo. :)

Nu är det dags att nana!
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0