Schemaläggning!

Det kommer nog kännas tomt på saker i januari när matten är över och julen likaså. Helt sanslöst vad saker som händer varje dag!

Var hos min terapeut i veckan och det kändes skönt att ventilera sig lite och försöka hitta redskap för att hantera vardagen. Alla borde ha någon som är så kunnig att prata med då och då, som känner en absolut bäst av alla utom en själv - och som alltid vet vad man behöver och kan ge konstruktiva råd utifrån det. Oslagbart!!

Utöver det så har jag och Neo hängt med Natasza och Caspar till badhuset och plaskat runt i barnbassängerna. Mycket trevligt!

Minns inte om jag berättat om julmarknaden vi var på. Jonas drog med sig sin kompis Peter och jag drog med mig Natsza. Jätte trevligt! Vi "testade" så mycket mat på marknaden att vi nästan blev mätta! Ha ha! Sen gick vi tipspromenad och försökte googla upp svaren men dessvärre fick ingen av oss täckning där uppe på berget! Så vi vann tyvärr inte. Ha ha ha!

Imorgon ska jag inviga Natasza på Vänersborgs bästa gym (där jag själv tränar), och resten av dagen blir det stenhårt mattepluggande!! På söndagen hoppas jag hinna plugga lite innan vi far till Alingsås och firar mun systers mans födelsedag.

Måndagen blir hysterisk så jag hoppas kunna spara lite energi tills dess. Måste hälsa på två gamla kunder och skriva om ordrar. Suck! Dessutom som vanligt, sälja några nya. På kvällen är det möte på Förskolan - samling alla föräldrar och få reda på hur de tänker arbeta framöver med våra barn. På torsdagen är det Bia-mätning igen! Gjorde en idag som misslyckades eftersom jag inte ätit tillräckligt innan. Ja så kan det gå!

Nu ska jag nana så jag orkar med morgondagen!
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0