Stressen sätter sina spår!

Oj vad lätt jag tappar bort mig själv och uppmärksamheten kring hur min kropp mår! När livet går på i högt tempo, så tenderar jag att glömma att bromsa. Istället for jag för mig att gasa.

Mina chefer ringde förra veckan och bad mig skriva om några ordrar till kunder de inte kunde skriva på de ställen (komplicerat) vi har avtal med, varför jag var tvungen att åka hem till dem igen för att skriva om ordrarna. Sekretess resten. Hur som helst så är det ju alltid jobbigt att som säljare behöva träffa kunder igen. Risken finns ju att de ångrar sig! Eller ännu värre - inser hur mycket jag snackat mig till ordern och blir sura på sig själva för att de gått med på det - vilket de i sin tur gärna projicerar på oss säljare.

What ever... Denna stress kring dessa kunder var tillräckligt för att jag skulle få magkatarr i måndags och den har stadigt hängt kvar ända tills idag. Att jag ens övervägde i måndags att ta en halv kopp kaffe för att orka med dagen!!! Makalöst! Jonas for till föräldramötet på förskolan så det "slapp" jag iaf. Hade väääldigt gärna velat vara med dock och det får mig att ännu mer fundera över mina prioriteringar i vardagen.

Matte har jag dessutom så det räcker och blir över att räkna!

Lite kul var det dock att träna på Vänerparkens gym här i stan. Några som jobbar där, har tjatat på mig att träna där istället för på quality, där de också håller till. De har större utbud av fria vikter etc på Vänerparken och det är ju kul!

Nu ska jag försöka kurera min mage så jag fixar morgondagen!
So long och nattinatti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0