Och så vände det!

Fick till min stora förvåning sova helt okej i natt! Var förvisso matt imorse ändå, men inte överdrivet. Och när jag sen for iväg till tänkt adress, så visade det sig vara ett genidrag. Fick sålt rätt bra idag!

Tänkte ska jag våga? Och så for jag till gymmet och där gick det också (!) riktigt bra! Tänkte noga på att inte bränna ut mig på cykel - jag anar att min tävlinginstinktiva sida väcks rejält när jag kan se hur långt, intensivt och tungt jag cyklar. Och jag vill ju hela tiden cykla snabbare och längre! Not so very good for this girl!!

Iaf... En helt okej eftermiddag har det varit. Imorgon kommer far min hit på fika. Målet är att fatta vad nästa kapitel i matten handlar om - hur nu det ska gå till, det verkade nämligen rätt skapligt svårt!

Vi får se om jag hinner med en shoppingtur på stan eller om jag dricker ut och jobbar lite istället kanske - eller inte! Kanske dags att ta det lugnt? :D

På torsdag är det lektion igen. Hoppas få tillbaka provet! Fredagen blir fylld av matte för på lördagen ska jag nämligen pina mig igenom högskoleprovet i massor av timmar! Bläää! Måtte det gå fort!

Sen blir det matte och ev bakning varvat med jobb nästa vecka, eftersom vår solstråle fyller 3 nästa lördag och ska ha kalas samma dag!! Hej hopp vad stressigt det kommer vara ett tag framöver! Bäst att ta dag för dag och försöka låta bli att tänka på allt jag måste hinna.

Nu är det dags för lite sömn iaf!
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0