Prov prov prov!

Matteprovet gick okej kan man väl säga. Jag fick mer än godkänt i alla fall men med tanke på hyr mycket kraft och rid jag lagt på det, så skulle jag velat ha högre. Speciellt eftersom jag behöver ett högre betyg för att komma in på den utbildning jag tänkt mig - OM jag nu väljer att läsa vidare! Men det får lösa sig. Bara att kämpa på!

Bättre gick det på Högskoleprovet! Man blir tydligen visare med åren! Ha ha! Tja något måste jag väl ha lärt mig för jag fick nästan dubbelt så bra resultat mot senast jag gjorde provet - för sisådär 10 år sen!

Imorgon kommer pappa hit för att hjälpa mig med matte igen. Är inte lika motiverad denna gång eftersom jag tyckte jag slitit så hårt för inte sååå bra resultat på senaste provet. Varken orkar eller har tid att slita ännu mer inför kommande prov! Så det får bära eller brista. Nu har jag iaf ett högskoleprov som förhoppningsvis kan kompensera lite för ett eventuellt icke-perfekt betyg i matten.

Vi ska också byta däck imorgon är det tänkt. Det ska ju snöa i veckan. Och på måndag har jag ingen aning om vart jag ska jobba. Vill ogärna jobba där jag nyligen varit så det blir lite research-arbete på måndagsmorgonen, vilket jag inte är superförtjust i.

Sen blir det i alla fall lite kul också. Hoppas kunna träffa en vän och gå en promenad imorgon. Och nästa vecka ska det bakas! Och deeet mina kära vänner - är skoj!

Nu ska här nanas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0