Världens bästa ansiktsprodukter!!

Nu vill jag börja med att påpeka att de är fullständigt svindyra!! Men ack så hiiimla bra!! Usch och ve vilket beroende jag utvecklat. Till saken hör att dessa produkter, används av hudterapeuter och har länge förbjudits att användas av privatpersoner just pga hur bra de är. Man har helt låtit bli att tillföra en massa kemikalier och innehåller noll parfym. Avsikten med en ansiktscreme är ju inte att man ska lukta gott - till det har man ju parfymer. Man ska få bättre hy!!

Jag har alltid varit lite skeptisk till ansiktsprodukter öht, tänkt att njaeee, undrar om inte det där torkar ut huden i längden iom att den påverkar hudens egen tillverkning av de oljor den behöver. Exempelvis. Men allt eftersom åren går, så upptäcker man ju att den där förmågan börjar tryta oavsett - pga ålder.

Ja hur som helst - produkten heter REN och går att beställa via många sidor på Internet numera. Jag har blivit förälskad i två produkter som jag hittills använt väldigt flitigt. Night repair serum och en dagcreme. Mer behöver iaf inte jag, känner jag.

Skulle väl egentligen behövt någon rengöringscreme eller liknande också men IOM att de är så dyra så struntar jag i det. De är dock vääääldigt dryga!! Mina flaskor har hållit i ett halvår!!

Well, näst bäst är faktiskt en olja (vetegroddsolja) som jag fick av en vän. Mycket billigare och faktiskt nästan lika bra. Dock behåller den inte fuktigheten i ansiktet alls lika länge. Med REN behåller jag fukten i ansiktet ett helt dygn, tycker jag! Men det där är så klart individuellt - vad man själv upplever, vilken hudtyp man har osv osv osv. Heeelt klart är den billigare iaf och om man inte - som jag - vill leva på nudlar för att vara fin i ansiktet, så är den ett bra substitut, helt klart!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0