Schemalagd helg...igen!

Det var attans vad saker vi gjort...senaste åren. Minns knappt en helg utan någon form av utflykt eller besök, på väldigt länge. Jag klagar inte för visst är det jätte kul! Bara man orkar med allt så!

Idag ska vi hem till min far eftersom min far ska flytta till Kanarieöarna efter sommaren och därför behöver göra sig av med en hel del bohag eftersom han inte kan magasinera allt. Det blir Mao en hel del genomgång av mammas saker och detta kommer så klart bli ganska jobbigt! Tur att vi har våra barn med oss som har en tendens att sprida glädje i mörkret.

Jag har bakat en american applepie som jag tänkte ta med mig och pappa ska bjuda på falafel, har han sagt.

Ja ja... Det är ju lika bra att få det gjort. :/

I närmsta framtiden så tänkte jag gå på festival här i stan med vänner och i slutet av juni, planerar vi en tripp till Liseberg med våra små. Åker med vänner eftersom Jonas jobbar och knappt kan hitta på något alls i sommar. Nordens Ark, vill han däremot att familjen ska åka till, så det blir mysigt!

Men en sak i taget! Hoppas denna dag inte blir allt för tung!
Ha en fin dag kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0