Äntligen har jag min kära iPhone igen!

Man fattar inte vad man har förrän man blir av med det, brukar det ju heta. Herre Gud vad det stämmer denna gång!

Min kära, kära iPhone började krångla mer än lovligt mycket! Folk hörde mig inte när jag talade med dem i telefon, volymknappen funka inte, det gick inte att stänga av och på telefonen osv osv osv... Så det slutade med att jag fick lämna in den på service hos TRE.

10 dagar skulle det ta att reparera telefonen. Herre Gud, tänkte jag. Jag fick tack och lov en lånemobil. En Samsung Galaxy Grey eller vad det nu var den hette.

Jisses!! Vilken jobbig mobil!! Fruktansvärd rent ut sagt! Jätte seg, extremt dåligt planerat tangentbord, och touchfunktionen var bedrövlig. Jag fick ont i handen efter bara en halvtimmes surfande!

Men idag - bara fyra dagar senare, så fick jag ett sms som sa att min nya iPhone anlänt till TRE-butiken!!

Kontentan av det heja är att min kära iPhone är oslagbar!!!.... När den funkar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0