Klarvaken son!

Är så irriterad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Neo har inte så stort behov av nattsömn. Han har ända sen han började på Förskola somnat drygt 1,5h senare än han gjorde innan. Men sista tiden så har han somnat ännu senare!! Ikväll är han fortfarande vaken kl 21:50!!!

Man skulle ju kunna tro att detta är ett tillräckligt bra motiv för Förskolan att medge att middagsluren nu kanske är överflödig. Men nej, de tycker han behöver den eftersom han blir trött mitt på dagen. Det tror jag det om det blir en vana!!!

Jag är nu så innerligt trött på det här! Jag vet att de passar på att ta en fikapaus medan en av dem passar barnen när de sover men jag känner inte för att offra min nattsömn till förmån för deras fikapauser! Då får de fixa det på något annat sätt!

Usch vad irriterad jag är!!!
Imorgon ska vi på utvecklingssamtal för Neo och jag har en del att säga där, känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0