Ännu mer hysteriskt!!!

Det gäller att ha koll på när Duggor och Tentor ska vara, har jag märkt. Även om jag trooor att jag har koll, så har jag Mu förstått att jag måste planera mitt studerande bra mycket mer än jag hittills gjort!! 

Jag har bittert insett att min instuderingsteknik är bristfällig och tidsödande. Problemet är att jag inte hittat något alternativ som fungerar rent praktiskt. 

Så fort jag börjat fatta i Extern redovisning, så kommer något helt nytt som jag måste arbeta lika hårt med att förstå. Det tar sin tid och jag hinner aldrig riktigt nöta in all ny kunskap. Jag hinner mest bara "förstå" den. 

Det är låååångt ifrån heltid för min del!! Bra mycket mer ön 40h-veckor!! Till min tröst så har en tjej i min grupp, som tidigare läst flera andra kurser på Högskolan sagt, att detta är något av det "värsta" hon gjort!!! Kontentan jag drar av det är att jag kanske inte nödvändigtvis är ovanligt trög-lärd utan att utbildningen som sådan är tuff.

Nu måste jag ner och fixa frukost! Ska hinna köra Neo till dagis innan jag måste plugga!!
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0