Booooom!! Käftsmäll utan dess like!

Så har jag då börjat plugga igen. Vet inte om man kan kalla det heltid dock eftersom den tid jag skulle behöva för att ta mig igenom det material vi fått utdelat för att verkligen förstå - är minst dygnet runt! 

När inte den vakna tiden, borträknat tre träningspass per vecka, matlagning och allt därtill, promenader med hund och rollen som mamma - vilket gör att saldot (för att använda en term jag nu ofta jobbar med då) ändå blir minst 6h läsning per dag de dagar jag har få föreläsningstimmar i skolan - då börjar i alla fall jag fundera på vilken instuderingsteknik jag förväntas använda eller om jag bara är ovanligt svagbegåvad!! Grrrr!! 

Jag läser heeeela tiden under den tid jag inte gör något av ovanstående - vilket resulterat i att det bidragit med högst 1h per dags återhämtning då jag inte sover!(!!!) Detta infaller i regel - har jag märkt - medan jag lägger Neo. 

Fick tips av en kurskompis att bara "skumma" igenom texterna dagen innan föreläsningen och väl på föreläsningen så skulle alla frågetecken besvaras. 
Jag satt i 7 timmar och läste INGÅENDE texten dagen innan och kände ändå inte att frågetecken besvarades!(!!!)

Kanske testar de oss så här i början - vilka ska stå pall? Vilka fixar detta? 
En sak är då säker - de som redan har förkunskaper i företagsekonomi, kommer få en betydligt smidigare väg att gå - iaf i den här kursen!!!

Här slutar jag för idag!! Jag måste nämligen återhämta mig!
See ya!! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0