Lite flyt ska man väl ha ibland! 😃

Så kom tanten iväg till gymmet idag och gissa om det var skönt att sträcka lite på musklerna! Massor av kolhydrater efter gårdagens frosseri, låg lagrade i muskelcellerna så det gick riktigt bra!! Ha ha! 😃

Utöver detta så har jag och Neo lekt och pysslat nästan hela dagen. Vi cyklade (han cyklade, jag gick - har fortfarande punka på min cykel 😩) en sväng med Aslan men det går inte att hänga med Neo när han cyklar och det var vääääldigt kallt, så det blev inte så långt! 

Imorgon ska jag träffa Camilla på shoppingtur och fika på Överby och Neo får en heldag hos bästisen. Han är inte besviken! Ha ha! 😃 

Utöver detta så har jag fått en uuuunderbar värmefilt! Passar alldeles utmärkt när man som jag, har dålig blodcirkulation och kalla fötter! Nu kan det vara nästan hur kallt i huset som helst på kvällarna! Jonas håller nog inte med! Neo kryper bara ner under filten han också!

Nu ska det mysas vidare! 
God fortsättning på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0