En härlig helg!

Vilken härlig helg vi har haft! Neo har haft kalas för både sina vänner och familj.

Efter flera dagars planerande och förberedelser, så var det dags för kalas och det känns lite märkligt att flera dagars arbete, bara abrupt avslutas efter några timmars kalas. Men roligt var det i alla fall och det är ju det viktigaste. :) Mina hårt planerade lekar däremot, var inte speciellt intressanta! Ha ha!! På första plats kom istället helt otippat att jaga födelsedagsbarnets pappa runt huset och bli jagade! Det var hysteriskt roligt tydligen! Ha ha!! Vilket i sin tur ledde till en hög med förfrågningar från föräldrar om att hyra den "roliga pappan" till deras barns födelsedagskalas! :D

Dagen efter så var vi alla helt slut men på kvällen kom Neos farmor och farbror på besök för att gratta vår lille kille. Det var ju på måndagen som han fyllde år, trots allt egentligen.

Och idag har firandet fortsatt på Förskolan. Neo hade med sig en påse bullar och fick både skönsång och en liten present av alla barnen. Han har med andra ord blivit ordenligt firad!! :D

Idag vågade jag mig på första träningspasset på en vecka. Det kändes okej men jag kände ändå att jag har kvar en infektion i kroppen så vi får se om jag vågar träna imorgon också.

Förresten så kan jag berätta att jag har blivit helt frälst i en serie som alla andra (mer eller mindre) säkerligen sett i flera år! Till saken hör att våra vänner Patric och Therese har skapat ett nätverk med oss via datorer där vi delar filmer och Patric "råkade introducera" "Vampire diaries" hos oss, vilken jag började titta på. Och trots att det märkbart främst är en tonårsserie, så är det den bästa vampyrserie jag någonsin sett! Den har en extremt spännande story, vilket är det jag tycker är viktigast i en film/serie.

Japp...det var väl det...för nu :D
Hej så länge!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0