Fick så hon teg den där tanten...

Kan bli lite trött på mig själv ibland. Får erkänna att jag nog är lite beroende av endorfinkicken samt det välbefinnande jag känner efter ett hårt träningspass. Och är jag sjuk så har jag svårt för att låta bli att träna innan jag är HELT frisk. 

Men den här förkylningen jag haft i snart 3 veckor, måste ta priset för segaste förkylningen någonsin. Jag har inte varit jätte sjuk under denna tid och till och från har jag känt mig helt frisk. Men ett träningspass har snabbt ändrat på detta. 

Naturligtvis hade det smartaste varit att låta bli träning några dagar efter att jag känt mig helt frisk. Men på något sätt så är min inte dialog kring detta bristfällig när det väl kommer till kritan så att säga.

Igår cyklade jag till gymmet och körde spinning där. Sen cyklade jag hem. Lagade mat och diskade. Sen cyklade jag en längre promenad med Aslan och sen cyklade jag och hämtade min son. 

På kvällen fick vi gäster som jag så klart fick serva med lite fika och underhålla. För att inte tala om att försöka ha koll på våra barn som far omkring som tornados i huset när de leker.

Idag är jag sjuk igen....och imorgon ska jag på ett jätte viktigt möte. Inte supersmart planerat det här Johanna!
Men eftersom jag är så "beläst" så inser jag ju att jag snabbt behöver  tillåta mig själv att förlåtas och vara snäll mot mig själv.... Och med anledning av detta så tänker jag tröstäta äpplepaj för en hel armé! För jag är ju så beläst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0