Förberedelser för kalas!

Förra veckan började jag känna hur en förkylning närmade sig. Detta kaaan ju så klart hänga samman med att Neo drar med sig förkylningar från Förskolan men kanske också pga att familjen Grammann hälsade på härom dagen där i alla fall barnen var förkylda.

Som vanligt har Neo och Jonas blivit förskonade! Iaf än så länge!! (Måtte de inte bli sjuka på söndag då kalaset ska vara!!)

Eftersom jag tänkte att "tja, lika bra att bli ordentligt förkyld denna vecka så jag blir frisk nästa vecka, så drog jag på med stenhårda träningspass - så att det skulle bryta ut så att säga. Tji fick jag!! Icke då! I vanliga fall kan min intensitet när jag kör spinning, göra att jag känner mig sjuk ett par dagar om jag inte är på topp så detta var ett mysterium!!

I måndags däremot, kom den igång ordentligt! Och här ligger jag, bara några dagar innan kalas! 😖😩😃😃

Vi har iofs trotsat detta och handlat det mesta inför kalaset och jag har bakat lite.

Imorgon kommer dessutom en firma som ska riva vårt skåp på toaletten och sätta upp ett nytt, samt installera belysning. Spännande!! Dock måste jag baka så det står härliga till imorgon! Puh! Som tur är så mår jag lite bättre idag. Det ordnar sig nog! 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0