läjarbesök

Den här dagen har varit händelserik. Vi började med att cykla hela vägen till Vårdcentralen. Neo var jätte duktig och visade alla sina utslag. Efter lite om och men så fick vi klart att det är insektsbett Neo fått. 

Istället för att börja spraya Neos rum med Radar, som vi först tänkt, så kontaktade vi vårt försäkringsbolag och fick reda på att de kommer betala allt och att Antisimex kommer ta bort ohyran! Underbart! 

Tills dess att de kommer hit på fredag, så kommer Neo sova på sin extra-madrass inne bredvid sin pappa. Neo lär INTE klaga! 😀 

Imorgon kommer kära Camilla hit och på torsdag ska faktiskt jag och Jonas själva gå på bio. Det var inte igår, kan man väl säga. 😂

Vi hoppas också att vi antingen får hem ett brev från Logopeden som styrker Neos behov av att umgås med barn som talar svenska alternativt att de skickar det direkt till rektorn och vi får ett positivt besked av henne. Puh! Hur som helst så känns det mer hoppfullt nu än det gjorde när vi fick beskedet för en vecka sen! 

Nu ska vi ta det lugnt resten av kvällen. 
Minus med dagen är att vågen visar allt mer fel siffror trots att jag tränar fem dagar i veckan! Å andra sidan så har min muskelprocent ökat med 1,5 enheter, vilket är rätt bra så jag ska väl kanske inte klaga för mycket. 😀




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0