Löjligt goda "dadel-chokladbollar"!!


Idag testade jag att göra något "sött" som passar in i min Detox (när suget var outhärdligt!!) och hittade ett superenkelt recept på nyttiga chokladbollar!!

Jag och Neo satte genast igång och knåpade och har man en mixer så är det väääöldigt snabbt avklarat! 

12 dadlar
2 msk kaffe
2 dl havregryn
2 dl cashewnötter
2 msk kakao
Kokos

Det enklaste jag gjort i godisväg! 
Jag använde färska dadlar. Det enda man då måste tänka på är att ta bort kärnorna. Men annars är det baaaara att mina och rulla bollar i kokos!

Bon apetite! 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej!

Jag heter Emilie och jag läste din blogg och jag tycker verkligen om dina recept! Jag jobbar för en sajt som heter myTaste.se och det vore väldigt roligt om du ville lägga till din blogg hos oss!

www.mytaste.se är en sökmotor som samlar recept från matbloggare. Vi har redan över 3000 aktiva bloggar och om du väljer att lägga till din blogg hos oss kommer du att dra nytta av den trafik vi kommer att skicka till dig.

Lägg till din widget och hamna på matbloggstoppen!

För att lägga till din blogg klickar du på http://www.mytaste.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Om du har några frågor, maila mig gärna på [email protected].

Med vänlig hälsning,
Emilie
myTaste.se

Svar: Så roligt! Det ska jag göra! Mvh Johanna
Johanna Östlund Zetterberg

2015-01-14 @ 14:46:18
URL: http://www.mytaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0