bilhel....etet!

Ja ni fattar väl hur irriterad jag är vid det här laget. Efter ett surt inlägg på Facebook så dök en kompis till Jonas upp som en ängel och sa att han kunde titta på bilen. 

Idag skulle han ha gjort det. Men han fick förhinder så på söndag kommer domen istället...dvs huruvida jag kommer bli ruinerad eller ej. 

Ja ja... Kul har vi i alla fall haft idag. En riiiiktig slappardag, kan man säga. Vi for tillsammans med Jonas mamma in till Trollhättan och åt lunch på Subway. Riktigt gott! Fast nästa gång ska jag äta på Thai-restaurangen som ligger bredvid och som jag vet har gudomlig mat!! 😃

Vi har sen dess slappat hemma i soffan och varit extremt dåliga förebilder för vår son! Vi har haft "Svensson svensson-maraton" på teven (teveserier) och ätit mängder av godis, glass och salta pinnar i varierande mängd per person. Puh! 

Imorgon ska jag dra med mig Neo på en cykeltur till stan och köpa glass. (ja ÄNNU mer sötsaker ja) På eftermiddagen ska vi hem till vännerna Grammann och Neo får leka med bästisen Eddie en stund. Mysigt! (de serverar säkert ngt sött de också! 😀)

På söndagen är det simskola för Neo igen och efter det, hoppas jag på änglavakt så jag inte måste lägga hela Ullaredsbudgeten på att laga min bil!! 

Håll tummarna för mig! 
Nu ska jag försöka sova med ett..ton godis i magen! (känns det som) 

Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0