Problem med hälsan

Jag har sen en tid haft en del mystiska symptom. Eftersom jag dundrat in i väggen 4 ggr innan jag lärde mig min läxa, så brukar jag tänka att alla symptom är posttraumatiska symptom på det. Och det ironiska är att det ligger en sanning i detta nu. Jag har blivit sjuk på riktigt - men förmodligen är det orsakat av allt för hög dos stresshormoner i kroppen under allt för lång tid. Det sliter ju på kroppen att inte kunna återhämta sig. 

Därför har jag nu fått problem med Sköldkörteln. Man är dock inte heeelt 100 på att det beror på mina utmattningsdepressioner. En stor del kan även vara genetiskt. Att jag faktiskt har en kusin som dessutom har problem med sin sköldkörtel, talar väl för att jag gick med en tickande bomb, redo att detonera. 

Hur som haver...Jag lever ju inte längre med den stressnivån längre, vilket tack och lov ger sköldkörteln lite andrum. Men det kaaan också vara så att jag utvecklat något autoimmunt och då kommer jag få knapra tabletter resten av livet. 

I veckan får jag svar. Hoppas jag! Mina höga njurvärden tror de fortfarande beror på att jag har hög omsättning av kriatinin eftersom jag tränar såpass mycket som jag gör. 

Fortsättning följer..... 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0