Möten möten möten Puh!

Dagen började med ett besök hos farbror tandläkaren. Min bettskena var klar och passade perfekt. Dock så gissar jag på att det kommer vara en period då jag inte riktigt tycker det känns optimalt att ha den där i munnen och samtidigt kunna sova. Jag hoppas det är en övergångsperiod. Resten av dagen var det möte på möte....på möte. Puh! 

Neo var på disco i skolan under dagen och sen var det dags för hockey. Då visade det sig att en av Neos vänner, Eddie var där. Han hade åkt skridskor och stannade hela Neos hockeypass och fungerade som utmärkt supporter. 😉 Lojalare "hejarklack" får man leta efter! Ha ha! Att Neo var mer intresserad av att kika efter sin kompis än att åka skridskor då och då, var kanske inte lika spännande för kompisen. Skratt! 

Imorgon ska denna dam till Mellerud och hälsa på mina vänner. Vi träffas hos Jeanette och sen hoppas jag orka stanna såpass att jag kan hänga med till värdshuset och se Mikael Rickfors live. Kul ska det i alla fall bli, att träffa vänner igen. 😉 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0