Träning

Denna eviga balansgång!! Idag var det riiiiktigt jobbigt på gymmet! Har ju arbetat ganska hårt med min bålmuskulatur för att skona ryggen från framtida skador. Som så ofta nu för tiden, på lite äldre dagar, så orkar inte kroppen stärka en muskel ytterligare som inte redan är stark, utan att det sker på bekostnad av en annan. Jag kan inte riktigt äta för att kompensera för det längre. Kroppen har helt enkelt inte samma återhämtningsförmåga som den hade för tio år sen. Bara att gilla läget, med andra ord. Jag var över lag svagare i rygg och biceps än jag brukar vara, men det kanske är en smäll jag får ta för att stärka upp bålen. Så är det... 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0