Uppdatering från fröken om hur Neo har det i skolan 💗

Imorse hade jag lite tid tillgodo så jag passade på att prata lite på tu man hand med Neos ena fröken. Jag ville veta hur han har det på dagarna hos dem. 

Jag fick veta att han har börjat ta/få rollen som klassens clown och han brukar jaga sina kompisar och krama och pussa dem då och då. Skratt! 😂 

Han brukar annars främst leka med några killar i klassen och de är ett gäng som allt oftare drar sig ner mot fotbollsplanen och spelar fotboll med de lite äldre killarna. Kul att han rör på sig! 😊 

På samlingarna är han däremot en av dem som fröknarna får säga till att vara tyst och sitta still. Han har lite svårt för just detta. Han är långt ifrån en tyst liten mus, med andra ord och det känns ju bra för den här mamman. 😉

Over all - riktigt bra socialt och ingen kunde vara gladare än Neos föräldrar för det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0