Neo fick följa med mamma till gymmet 😂❤️





Oj vad dåligt jag uppdaterat bloggen senaste tiden! He he! Jag tror det blir så när mycket händer omkring en....vilket är lite ironiskt eftersom det är då man har som mest att skriva om. 😀

Igår var vi i Skövde på Neos kusin Alexanders studentutsläpp. Imorgon är själva festen i Trollhättan hemma hos Neos moster Maria. Det ska bli trevligt speciellt eftersom Jonas fjärde syskon, hans andra bror med familj kommer dit. Det innebär nämligen att jag kommer få träffa dem för första gången. 😊

Nästa vecka är fulltecknad! Jag jobbar nästa vecka också och utöver det, ska jag hinna träna, införskaffa det sista inför bröllopet, serva och besiktiga bilen, träffa en PT på STC här i stan, som jag nyss börjat träna på och på lördag är själva bröllopet. 

Bara dagen efter bröllopet, ska vi äntligen få hämta Smulan! Vår fina lilla kissemiss som nu snart varit tillräckligt länge hos sin mamma. Ååååh sooom vi längtar/t!!! 😂😂❤️❤️
Idag ska Jonas och Neo ha en egen dag med massa roligheter. Tror att de ska åka till Ursand och titta på djuren och sen hyra film och köpa godis men de är lite luriga så jag är inte helt säker. 😊

Nu kommer snart Therese. Jag tänkte bjuda på lite tonfisksallad och prata lite om bröllopet. Hon är tillsammans med Jonas syster Maria, nämligen ena vittnet. 😉 

Dags att förbereda lite fika med andra ord! See ya! 😊❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0