En stark 41-åring 💪🙏👏❤️

Detta trodde jag inte när jag var tonåring.... att jag som 41 år medelålders kvinna klarar att göra 6 riktiga chins, 12 riktiga dips, stå i plankan i över 5 minuter etc...

Ja jag är stolt! Och glad! Mitt mål har hela tiden varit att stärka min kropp inför alla påfrestningar jag utsätter mig själv för ....eller - andra utsätter mig för. Jag vill finnas där för Neo i så många år det går.

Men så finns det lagar i naturen som ändå kan sätta stopp för det som självklart skrämmer mig. Min mammas bortgång lärde mig att man kan bli allvarligt sjuk oavsett hur väl man tror att man tar hand om sig själv.

Man kan råka ut för en olycka...och det mest skrämmande med det är hur man omedvetet eller undermedvetet ibland struntar i det och tar risker i vardagen...speciellt när man är trött och utmattad.

Imorgon ska i alla fall Neo ha kalas på Teddys Lekland tillsammans med vännen Eddie. Många kompisar kommer men det bästa är ändå att man som förälder har minimalt med ansvar utöver att ha koll på barnen. Föräldrar följer dessutom med, vilket förenklar det hela ytterligare.

Idag kom också alla saker som folk har köpt ur Neos jultidningar. Vi hoppas folk hämtar sina saker snabbt och betalar direkt, för Neo har (med mammas hjälp) sålt tillräckligt för att få ihop till en teve!! En 32" dessutom!! Han kommer dessutom få PS4 i julklapp så vi anar att det kommer bli en hel del spelande sen! 😀

På söndag kommer faster med familj, farmor och farbror David på kalas. Neo har beställt en frukt och bär-tårta så så får det bli.

Nu ska här snart sovas!
Denna moder är mer än lovligt trött ikväll!

See ya! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0