Hockey

Igår gjorde min lille kille det sista avgörande målet i en match och blev så klart hyllad som en hjälte av kompisarna i laget. Tror iofs att hans mamma var gladare än han själv. Ha ha! 😂


Han är ju inte den där som varken jublar när han vinner eller går under om han förlorar men igår var han glad. ❤️

Det är mycket träning under veckorna nu. Tre dagar (!) är det ishockey och på söndagar är det dessutom simning.

Nu har de ju dessutom börjat med idrott i skolan (även om det ännu är på en väldigt lekfull nivå) så det blir mycket sport för Neo under veckorna.

Jag har dock planer på att kanske strunta i hockeyn en dag i veckan om jag märker att det blir för mycket för Neo, att han inte vill samt ifall det går ut över skolan.

På jobbet är det fullt ös nu. Quality Hotel cup är i full gång och vi kämpar på rätt hårt för att arrangemanget ska funka så smidigt som möjligt.

Nu ska jag se till att få i mig lite koffein innan Aslan ska få en promenad.

See ya! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0