Fettisdagen! ❤

Det kaaan vara första gången jag äter en semla på Fettisdagen på....ja mååånga år är det i alla fall! Ha ha!😂


Neo vaknade imorse medan jag själv var ute med Aslan och Jonas sov - och styrde snabbt kosan till toaletten där gårdagens kvällsmat visst kom upp! Som Emetofob, tillskriver jag denna bedrift med närmast utomjordiska krafter och dessutom....ett barn!...min son!!! *stolt-snyftar* ❤❤❤

Han var hur lugn som helst när jag kom tillbaka och berättade vad som hänt. Nu mådde han dessutom bra. (Hur är det möjligt?!!!!)

Som Emetofob så måste jag erkänna att det är liiiite - inte mycket dock - men helt klart den ENDA form av terapi som faktiskt har lite effekt! ❤😍😱 Att min lille 7-åring som JAG ska skydda mot allt ont, klarar detta 10...nej miljoner gånger bättre än sin egen mamma, är ju kan må hända en liten signal om att det ...kan måhända inte alltid måste vara skrämmande! Huuuu!! 

En semla med vaniljkräm, var det däremot ej svårt att få ner för min lille hjälte lite senare! Skratt! 😂
Dessutom orkade han göra läxan samtidigt som han åt den! 👏👏👏👏😘❤

Jag gjorde dessutom världens enklaste, billigaste och godaste gratäng idag! Svårt att toppa! Dessutom LCHF för den som gillar det! 

Ingredienser:
En halv, delad falukorv
3 dl créme fraiche
En påse ica broccoli (800 gram)
0,5 dl ica chilisås 
Örtsalt och peppar 
Ost att toppa med


Jag börjar bli nervös inför fredagen... Hrmf!! Andas andas andas! 

Ha en fin kväll allihop! ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0