Hockey och simning!

Allt brukar ju komma på en gång, sägs det ju! Vi har dragits med både hockey och simning på söndagar och det är ju tur att Neo är ett barn för själv hade jag behövt flera dagars vila efter en sådan söndag! 😄 Barn har ju bättre återhämtningsförmåga, har jag hört! 


Men nu är det slut med hockey på söndagar för säsongen! Nu är det "baaara" träning på tisdagar och torsdagar. 

Han är rätt snabb i vattnet nu också, vår lille kille. Jag försöker hålla mina egna behov i schack - att prestation inte är viktigt. Men så ser jag ju hur glad han blir när han antingen simmar först eller klarar något han inte kunnat tidigare. 

Jag har förresten noterat att det är en herrans massa fler som upptäckt min blogg - som mest är tänkt att vara en form av "dagbok" åt Neo, som han kan titta i när han blir större - om han vill. 

Självklart tycker jag även själv att det är roligt att dokumentera om vad som händer i vår lilla familjs liv. Men att det skulle bli så här stor skillnad i antal besökare, var otippat i min värld.

Jätte roligt så klart!! Hoppas ni vill kika in hos mig igen! ❤❤❤ Är otroligt tacksam för den skara av er som intresserar sig för vad som händer en träningstokig 41-årig tant, som fightar med sitt förflutna i bagaget och som älskar god, lättlagad mat! Tack igen!! ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0