Träning! 🙏❤😍 ...och kanske nytt jobb! 🙏😉

Gör ytterligare ett försök att komma igång med träningen efter tre förkylningar med bara en veckas mellanrum - troligtvis samma förkylning som pga min envisa vilja att börja träna för tätt inpå, som kommit tillbaka! 😩❤


Testade att köra crosstrainer i lördags men efter en späckad söndag med hockey i Lidköping med Neo och sen simskola, så kände jag hur utmattad jag var och lyssnade - tro det eller ej (💪🙏) på kroppen. Vilade både måndag och tisdag.

Igår var jag på en form av "anställningsintervju" kan man säga. Jag saknar ju de goa killarna på VFK så in i bängen, men de har ju inte möjlighet att anställa mig och jag hade ofantlig tur när goa Anette på Vänersborgs trafikskola ringde mig och frågade om jag ville komma över och se hur de har det! ❤❤❤

Väldigt fräscha lokaler, jätte trevligt team som jobbar där och så goa Anette så klart! 

Vi får se hur detta fortlöper men det kändes väldigt bra i alla fall! 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0