Träning och sjukstuga...än!

Just nu befinner jag mig på mottagningen för att gå på ett omfattande möte med alla i MBT-teamet. 


Dessvärre blev min kontakt på Försäkringskassan sjuk och det innebär förmodligen att inte heller kontakt i arbetsrehabteamet kommer vara närvarande. Suck!

Dock så blir det en rejäl genomgång om min dagliga status och vad som kommer hända framöver. Tack och lov!

Lite nervöst är det! 
Neo är fortfarande hemma från skolan men han mår mycket bättre så på måndag ska han till skolan igen. 

Jag fick åka till skolan för att hämta material att arbeta med hemifrån när och om han orkar. Otroligt vad mycket de kommer efter bara av några dagars sjukdom!

Själv har jag också kännt av en latent förkylning som inte bryter ut. Men jag har använt echinagard riktigt flitigt så jag hoppas jag är bra till imorgon för då får vi besök. 

Våra vänner kommer och tittar på Melodifestivalen med oss. Mysigt! Ska göra en "grattis-tårta" då familjen Grammann äääääntligen har blivit med hus!! ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0