Tränar hårdare än på mycket länge!

Skriv inläggstext 

Nästa månad ska jag träffa en av de människor som skadade mig som mest när jag var barn. Hon var själv barn då. Nu är vi vuxna. Kan jag förlåta henne? Tyvärr ja....lättare än jag förlåter mig själv för att jag lät henne skada mig. Det är inget möte arrangerat för att försonas eller prata om det förflutna. Det är ett möte i jobbet. Förmodligen kommer vi knappt säga hej till varann. Om det kommer påverka mig? Vet inte....men det hon och flera andra gjorde mot mig i flera år HAR påverkat mig på många sätt. De flesta är inga sätt som gynnar mig....utom ett... Jag har en drivkraft som är få förunnad! Tänker jag att jag ska göra något så finns det få saker som stoppar mig. Denna vecka har jag kört spinning och crosstrainer i nästan 2h varje dag. Det kanske låter ytligt och dumt. Men för mig är det jätte viktigt! På gymmet känner jag mig hel, värdefull och stark. Jag vet att DÄR är det inte många som är starkare än mig. Om det gör mig svag och utlämnande...so be it!
Cykel-lår! 😂😂😂😂😂😂
14,5 år gammal! Inte ett grått hårstrå! Inga stela leder över huvud taget! Trött? Ja! Starr och dålig hörsel? Ja visst! Livslust? Ooooh ja! ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0