Kärleksförklaring!

Jag har just insett hur nöjd jag är med mitt liv!

Framför allt så har jag det bästa som någonsin hänt mig i hela mitt liv - vår lille kille Neo så klart. Han sprider så mycket lycka och värme i Jonas och mitt liv att det är helt otroligt! Vi är sååå otroligt hänförda över vilket ljus han sprider och hur mycket harmoni han ger oss i vår lilla familj. Vi älskar honom över allt annat och jag kunde aldrig i hela mitt liv, tro att det fanns så VILLKORSLÖS kärlek som detta! Det spelar ingen roll hur mycket hemskt han kommer råka ut för i livet. Jag kommer alltid finnas där för honom - no matter what!! Så länge han bara finns - hans blotta existens - så är jag lycklig! Han kanske kommer hitta på ofog, kanske till och med säga några hårda ord till sin mor då och då. Han kommer kanske glömma min födelsedag någon gång, kanske mors dag också. Inget sådant spelar någon som helst roll! Min kärlek till honom är mer villkorslös än jag någonsin kunde tro mig ha förmåga att älska. Jag ska göra ALLT för att förbereda honom för vuxenvärlden så mycket som jag bara kan. Jag ska ge honom alla redskap jag kan och bara finnas där när han behöver mig. Herre gud vad jag älskar honom!!!

Sen har jag världens mest underbara sambo och far till mitt barn. Att han älskar vårt barn lika villkorslöst som jag gör, betyder mer än ord kan beskriva! Att han älskar mig och jag älskar honom, ger en genuint varm känsla inombord. Jag älskar dig Jonas mer än du kan tro!

Och så har vi alla mina underbara vänner! Och vilka vänner jag har! Som ställer upp när man som mest behöver dem och som man kan ha kul och roligt tillsammans med. Tack för att ni finns i mitt liv!

Jag har också en underbar pappa, syster och bror som sprider värme med sin omtänksamhet och kärlek.

Ja jag är FULL av kärlek idag som ni kanske märker! Men så är det ibland. Ibland måste man helt enkelt bara vara så himla nöjd med hur man har det. Visst saknar jag mamma som bara den! Men jag är övertygad om att hon finns hos oss. Jag drömde ju om henne för ett tag sen. Ända sen den natten då min märkliga dröm, så har jag inte drömt en enda dröm om henne och jag är idag övertygad om att hon är nöjd nu - hon fick fram sitt budskap och nu vakar hon över oss i våra liv.

Nu är det dags att återgå till vardagen. Dags att hämta världens mest underbara barn på dagis!
Kramis!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för att Du finns i mitt liv!!! :)

2010-12-15 @ 15:56:16
Postat av: Sandra

Vilket underbart blogginlägg!

Så glad jag blev av att läsa det. Precis det som du du skriver om är lycka :-)



Kram/ Sandra

2010-12-17 @ 22:40:17
URL: http://salmiaksanne.webblogg.se/
Postat av: Maria F

Härligt när man känner så ! Vad söt han är Neo! Jag såg att du anammat begreppet Good enough mitt favvis ord nu!kram

första gången jag e på denna sidan)

2010-12-18 @ 20:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0