Kalas iiiigen!

...fast den här gången är det inte vi som håller det. 😊 Snart dags att bege sig hem till svärmor för att fira sambons bror. Antar att det blir sista fldelsedagskalaset han har där, eftersom han nu flyttat till en jätte fin tvåa i Trollhättan. Det har med andra ord inte varit särskilt svårt att få tag på födelsedagspresenter och julklappar till honom i år! Ha ha!! 

Nästa vecka ser jag fram emot att se filmen Interstellar med Camilla! Jag har väntat på den här filmen - sci-fi-fantast som jag är - i snart ett år så jag hoppas den är så bra som den verkar vara! 😃

Kanske blir det även en fika med henne och en gammal kompis som jag inte träffat på väldigt många år nu. Det ska bli kul att träffa honom och eventuellt hans pojkvän också! 

Nu är det dags att börja göra dig i ordning för kalas, tror jag minsann! 😊
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0