Tacksamhet

Vardagen innehåller många bekymmer. Men för att kunna må bra, är det nog viktigt att kunna påminna sig om vad man har då och då, och vara tacksam för det. Detta är vad jag kan komma på idag att jag är tacksam för= 

- Att jag har en underbar, (frisk både fysiskt och psykiskt) son som sprider kärlek blott bara genom sin existens! 💜

- Att jag har en man som jag älskar och som älskar sin familj mer än livet självt! Jag vet att vi betyder allt för honom och han betyder allt för oss! 💜

- Att jag har riktiga vänner. Vänner jag kan lita på och som känner mig så som jag verkligen Är! På riktigt! 💜

- Att jag och Jonas fått riktigt goda gemensamma vänner vars ena barn är bästis med Neo. Att vi alla trivs så bra med varandra! 💜

- Att jag fått nya vänner här i Vänersborg som jag hoppas kunna utveckla. 💜 

- Att jag får hjälp "på riktigt", baserat på mina egna kunskaper, utan hjälp av Anders, på egna ben, och litar på mig själv. 💜

- Att jag bor i ett fantastiskt mysigt hus, som vi inrett riktigt mysigt! 💜

- Att jag försiktigt börjat bygga en relation med Neos faster och dotter och att Aslan älskar dem! 💜

- Att känna att jag är viktig och betyder massor för många människor i mitt liv - som ser mig som jag Är, utan att jag spelar någon roll utan vågar visa mig själv, naket, läskigt men ändå tryggt, och känna att denna Johanna som jag verkligen Är, är behövd, älskad och betyder något för många människor. 💜

- Att jag har en så bra relation med min svärmor! 💜

- Att jag har möjlighet, och tillåter mig själv att pyssla, så som jag faktiskt tycker om. Ex sy med min symaskin, måla. 💜

- Att jag kan och har möjlighet att träna några ggr i veckan. 💜

- Att jag har en så stark kropp som nästan aldrig (peppar peppar) sviker mig! 

Mm mm mm mm.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0