En ny version av V är på väg!!

Ja om man frågar dagens ungdom så är det nog inte många som förstår vad jag pratar om. Men OJ vad jag ÄLSKAR den 80-talsserien! 

I stora drag så handlar den om ett gäng rymdvarelser, ledda av den listiga Diana, som kommer i jättelika rymdskepp, placerade över vår Jord. 

Hela storyn är så oerhört genomtänkt och trovärdig i sin fantasieggande handling! Innanför deras mänskliga skinn, döljer sig deras sanna utseende. De har länge studerat vår planet och deras avsikter är allt annat än goda!

Man sugs in i handlingen, suktar så innerligt efter mer och mer information om "besökarna"! Vilka är de, vart kommer de ifrån? Hur lever de i samhällen som "rovdjur" utan den sociala betydelse som mat har för oss? Hur uppfostrar de sina barn? Hur förökar de sig? Går de yngre i någon form av skola, likt våra barn? Jag äääääääälskar att man får reda på mer och mer allt eftersom serien fortlöper. Hur ser deras anatomi ut???

Känslan av att detta skulle kunna vara en verklighet, känns så vansinnigt spännande!!!

Att originalförfattaren Kenneth Johnson ska vara med och bestämma, gör mig lyrisk! Att det dessut (null)

om är ett mångmiljonprojekt med hög prioritet i Hollywood, känns fantastiskt!!! 

Läs själv om du/ni kommer ihåg denna underbara teveserie!! 

http://www.digitalspy.com/tv/ustv/news/a849489/cult-80s-series-v-big-budget-movie/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0