Välkommen till min nya blogg!

Hej!

Jag heter Johanna, är 35 år gammal och bor i Vänersborg. Jag bor tillsammans med min sambo, vår snart 9 månader gamla son och hund i en liten röd villa med vita knutar i centrala stan. Min sambo heter Jonas, vår son heter Neo och vår hund heter Aslan. Vi har bott i huset i snart 2 år och vi trivs jätte bra.

För ungefär två månader sen så dog min mamma, bara 58 år gammal i cancer. Begravningen är avklarad och vi försöker så sakteliga gå vidare och anpassa oss till den nya situationen. Samtidigt har vi så klart jätte roligt i vardagen - hur kan man inte ha roligt när man har en underbar liten kille på snart 9 månader? :)

Jag kommer skriva i den här bloggen när jag tycker att jag har något roligt eller intressant att berätta och då och då kanske jag lägger upp ett foto eller två. Skriv gärna till mig om det är något du undrar över!

Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0