Full rulle!

Ja nu är det full rulle vill jag lova! Gjorde en avstickare idag och for till Ytterby och jobbade där idag. En trevlig dag som gav bra utdelning. Fick allt göra några besök först däremot, innan det gick vägen men till slut så! Gjorde däremot en klantig grej när jag var klar (som vanligt när det gäller bilen). Skulle köra rakt igenom parkeringen till parkeringen framför min så att jag inte skulle behöva backa ut från min parkering. Vad jag inte såg, var att det satt ett litet staket framför som hindrade min bils framfart. *suck* Nu är hela kofångaren på svaj och de ska ringa från verkstaden för att ge mig ett förhoppningsvis bra erbjudande. Att det ska vara så svårt då! När man äntligen börjar tjäna pengar igen, så går de direkt till saker som inte är så himla kul att lägga dem på. :/

Annars händer det roliga saker också. Neo babblar som bara den och han tjuter lyriskt då och då för att testa sin röststyrka. Jätte kul! tycker han. Inte sååå roligt, tycker hans föräldrar när man vill höra vad de säger på teven. :) Men samtidigt så är det URgulligt!

På dagis har vi fått höra att Neo är en väldigt trygg liten kille som skrattar lätt och ofta och väldigt sällan klagar. Jag hoppas bara att han inte är FÖR snäll!! Då skulle jag känna mig tryggare om han skrek till då och då. Bara så jag vet att han har en vilja och vågar visa den. Men det gör han tydligen, säger dagispersonalen. Det är så klart jätte roligt att höra att han har roligt och när vi ska hem från dagis så gallskriker han - det är då en sak som är säker! Dagis är JÄTTE kul! I alla fall för tillfället. Sådant där kan ju variera så klart. :)

Nu är det dags för den här lille gossen att nana.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0