Semester semester semester

Ja man skulle kunna tro att jag upprepar det som ett mantra. :) Det har blivit fasligt mycket motion senaste dagarna i alla fall. Vädret har ju inte varit det allra bästa så vi har promenerat till diverse utflyktsmål för att göra dagen lite roligare - och nyttigare. Att man får motion, lite frisk luft, sol och rastar vovven samtidigt, gör ju inte direkt ont.

Igår kväll så kom min bror och far på besök och agerade barnvakter medan jag, sambon och hans bror for och såg sista delen av "Harry Potter". Jisses vad bra den var! Jag älskar iofs alla de filmerna. :) Nu ser jag fram emot Grön Lanterna. ;) Japp, jag är sci-fi-fantast - thats right! ;) Men risken är kanske iofs att jag ser filmen på dvd så det dröjer nog innan jag kan se den. Ja ja...

Imorgon åker jag och Neo till Lysekil och hälsar på min mormor. Dit kommer också min syster och bror... Och Neos kusin Elliot så klart! Ska bli trevligt! Och på måndagen så åker vi till Borås djurpark. Jag äääälskar djurparker så det ska bli jätte kul - jag är barnsligt förtjust i att se stora katter och andra exotiska djur.

Nu är det dags för vår lille parvel att nana!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0