En liten bil

Gissa om vår lille kille blev lycklig när Jonas kom hem med vinsten! Han hade vunnit en modellbil av senaste Saaben och den fick Neo så klart. :)

Idag regnar det och då är det sådär kul att jobba utomhus. Det verkar i alla fall som att vi har en del kul att se fram emot nu.

Nästa söndag ska min systers son döpas och jag har fått uppdraget att baka 120 brödbullar till kalaset. Så jag blir inte sysslolös på lördagen i alla fall. :)

Helgen efteråt är det oktobermarknad här i stan och den dagen är mer eller mindre helig för min sambo.

På onsdagen den 3:e november fyller Neo 2 år!! 
Det blir storbakning på lördagen för på söndagen ska Neo ha sitt kalas!!

Pappa fyller i samma veva, likaså Jonas bror och jag anar att de helgen efter, kommer ha sina kalas. :)

Sen har jag och min kompis Camilla, planerat att göra en grej vi inte någonsin gjort förut. Vi har lite funderingar på att åka till Åmål och gå på trav!! Planen är att vinna storkovan men bara att testa på det och komma iväg på en liten dagstripp, är ju jätte kul. :)

Sen är det december och jag anar att det blir lite julmiddagar och så fyller ju både min bror och syster. Jag hoppas även kunna klämma in lite julpyssel med mina vänner.

Nu är det nog dags att väcka min lille kille. Trevlig dag allihop!
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ska bli superkul att fara på trav!! Och pysslat har jag inte gjort sedan jag var liten :)

2011-10-18 @ 11:51:42
Postat av: Anonym

Ja visst ska det! :D Vi får inte glömma glögg och pepparkakor när vi har tjejträffen bara! ;)

2011-10-18 @ 13:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0