Fullt ös i vardagen!

Jeasus, vad tiden går fort ibland! Nu har jag redan jobbat i ett par veckor lite drygt på det nya företaget och det känns som att jag inte jobbat någon annanstans. Allt har flytit på, om man bortser från att ett konkurrerande företag (som sagt) gjort bort sig lite i den stad jag arbetar i - och inte bara därför gjort det svårare för oss att få ordrar, utan dessutom bidragit med en hel del sura och irriterade kunder. Inte så roligt vill jag lova! Men det har funkat ändå, tack och lov!

Annars är vi lite på spänn, här kan man väl minst sagt säga. Min sambo jobbar(/de) på Saab och tillhör den stora skara som fortfarande väntar på sin lön. Vi håller så klart tummarna för en fortsättning men självklart måste man väga in risken att han faktiskt kan bli arbetslös snart. Inget roligt scenario så klart - speciellt som konkurrensen om jobb efteråt inte blir att leka med. Man kan väl lugnt säga att arbetsförmedlingar i vårt område får att göra!

Vi var på middag i helgen hos min far. Jätte trevligt och alla kunde komma! Han bjöd på den rätt han kan allra bäst - ugnsstekt lax och ris till det. Smaskigt värre!

Helgen som kommer så ska jag nog försöka träffa min vän Natasza. Det var jätte länge sen vi sågt nu (känns det som iaf), så det ska bli jätte skoj! Jag fick bra kontakt med en pappa i lekparken härom dagen också. Han och hans tjej har en son som är exakt lika gammal som Neo och de bor bara ett stenkast bort ifrån oss så vi ska försöka träffas tillsammans när vi tar oss till lekparken. Blir roligt för Neo som nu verkligen tycker det är roligt att leka med andra barn!

Nu är det snart dags för mig att hämta min lille parvel på förskolan så det blev ett kort inlägg idag.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0